«En OmnicomPRGroup la creatividad es un pilar transversal y un verdadero valor diferencial»
La creatividad impulsa a las marcas hacia el éxito.
En esta entrevista con Dircomfidencial, nuestros directores creativos, Jose Abreu y Leandro Navarro, revelan cómo las ideas innovadoras pueden transformar la identidad de una marca
La creatividad se ha convertido en un elemento imprescindible para las marcas en su búsqueda por ser parte de la transformación de la sociedad. Por eso, el refuerzo creativo de las agencias de PR es cada vez más habitual y las agencias de comunicación se posicionan como su mejor aliada.
En OmnicomPRGroup la creatividad es un pilar transversal y un verdadero valor diferencial en nuestras propuestas estratégicas a clientes.
¡Accede a la entrevista completa y descubre cómo la creatividad estratégica juega un papel fundamental!
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.